Sodobna pisarna in uporaba Microsoft 365 orodij 2.del 

termin_icon Prvi termin: 25.3 - 26.3
confirmed_icon Izvedba potrjena Ne
duration_icon Trajanje (dni) 2
price_icon Cena brez DDV 210,00 €
num_of_hours_icon Število ped. ur 14
difficulty_icon Zahtevnost Osnovni

Predavatelji

Oznaka tečaja: SPM365-02

Drugi del Sodobne pisarne in uporabe Microsoft 365 orodij je namenjen urjenju uporabe samostojnih, pogosto uporabljenih Microsoft Office orodij kot sta Excel in Word. Spoznamo se tudi z OneNote, ki nam omogoča organizacijo beležk, seznamov opravil in drugih informacij.

Komu je tečaj namenjen:

Tečaj je prilagojen vsem, ki se ukvarjate z administrativnimi nalogami in uporabljate Microsoft Office za organizacijo, urejanje in ustvarjanje obsežnejših Excel seznamov. Vsem, ki želite spajati tabele in iskati podatke s pomočjo iskalnih funkcij kot so VLOOKUP ter napredno urejati Word dokumente s pomočjo uporabe slogov, prelomov in odsekov. Novo pridobljene informacije se bomo naučili zapisovati v programu OneNote, ki je namenjen oblačnem ustvarjanju, hranjenju in deljenju zapiskov. 

Tematike tečaja so razdeljene po naslednjih sklopih:

  • Pri Excelu se bomo naučili, kako uporabljati orodja za obvladovanje podatkov, kot so napredno razvrščanje in napredno filtriranje.

    • Razvrščanje
    • Filtriranje
    • Iskanje podatkov
    • Priprava podatkov za tisk
    • Pogojno oblikovanje
    • Iskalne Funkcije kot so Vlookup in Xlookup
    • Delo s tabelami
  • Pri Wordu se bomo naučili, kako lahko izboljšamo naše sposobnosti strukturiranja in urejanja dokumentov s pomočjo slogov, prelomov in odsekov. Naučili se bomo napredno številčiti naše dokumente ter kako izdelati temu primerno kazalo.
    • Slogi
    • Številčenje
    • Prelomi in odseki
    • Kazala slik in kazala vsebine
    • Vstavljanje spletnih vsebin v dokumente 
  • OneNote
    • Splošna uporaba, učinkovito ustvarjanje zapiskov in dostopanje do shranjenih vsebin

Po tečaju bodo udeleženci znali:

  • Obvladovati podatke v tabelah in seznamih s pomočjo naprednega razvrščanja in filtriranja.
  • Spajanje tabel, iskanje in pridobivanje podatkov s pomočjo iskalnih funkcij.
  • Kako napredno urejati vsebino in strukturo dokumentov v Wordu s pomočjo slogov in odsekov.
  • Učinkovito in kvalitetno ustvarjanje zapiskov s pomočjo oneNote. 

Ob zakupu tečajev "Sodobna pisarna in uporaba Microsoft 365 orodij 1. del" ter "Sodobna pisarna in uporaba Microsoft 365 orodij 2. del" znaša paket 350,00 € + DDV.

Prijavnica (velja kot naročilnica)

Udeleženec

Plačnik

Shranjujem

Potrebuješ pomoč?
Potrebuješ pomoč?