Aplikacije za vodenje projektov so običajno kompleksne za uporabo z ogromnim naborom funkcionalnosti, ki jih za enostavne projekte ali vsakodnevna opravila sploh ne potrebujemo. To nišo zapolni Planner. S pomočjo te aplikacije lahko po svoji logiki organiziramo posamična opravila v skupine opravil, posamičnim opravilom določimo imena, roke, pomembnost, opis ipd. ter določimo, kdo je zanje zadolžen.
Planner je dobro integriran z drugimi Microsoft aplikacijami in posledično omogoča izvoz opravil v Excel, prikaz zadolžitev v Outlook koledarju in dodajanje posameznih Planner načrtov v aplikacijo Teams. Prav tako ima Planner že vgrajeno osnovno poročanje o opravilih – kaj je bilo narejeno, kaj zamuja, pregled zadolžitev glede na osebe vključene v načrt ipd.
Program:
- Pregled Planner okolja
- Ustvarjanje načrta
- Dodajanje opravil
- Dodeljevanje opravil
- Analitika načrta
- Izvoz načrta v Excel
- Dodajanje opravil v Outlookov koledar
- Integracija Plannerja z drugimi Office 365 aplikacijami
Čas trajanja:
- 9:00 - 9:45