Na tečaju MS Project 2013 nadaljevalni bomo v dveh dneh oz. 14ih šolskih urah predelali naslednje napredne vsebine:
- Koledarji in opravila
- Novi koledarji, novi delovni časi
- Dodajmo vsakemu opravilu ali viru svoj koledar
- Ob konfliktu koledarjev imejmo nadzor kateri ima prednost
- Razdelitev oziroma razcepitev opravila na pravilen način
- Grupiranje opravil
- Spoznajmo nove poglede s katerimi lahko naredimo več
- Dodajajmo svoja polja v tabelo in po njih sortirajmo, grupirajmo ali filtrirajmo.
- Naredimo si svojo WBS kodo z vnosno masko po meri
- Kritična opravila.
- Stolpec za indikacijo stanja opravila.
- Pogled večih izhodišč (Multiple baseline view).
- Upravljanje finančne plati projekta
- Stroški
- Spreminjajmo urne postavke virom
- zamenjajmo en vir z drugim brez izgube podatkov
- uporabimo več valut znotraj enega projekta
- Proračun oz. budget! Nastavimo si enaga ali več budget-ov s katerimi lahko potem delamo in laže spremljamo stroške ter preostale finančne zmožnosti na posameznih področjih.
- Spremljanje projekta
- Uporabimo statusni datum za posodobitev projekta in si oglejmo črte napredka (Progress lines).
- Pogled Actual work ter vnašanje ur, ki nam vrne pravo stanje opravil ter projekta
- Premaknimo preostali del opravila naprej do statusnega datuma
- Posodobimo stanja opravil preko pogovornega okna Update tasks
- Imejmo več Izhodišč oziroma Baseline-ov in jih primerjajmo
- Prioriteta opravil in kako nam lahko pomaga pri izravnavanju virov
- Pravilno uporabimo Effort driven opravila
- Obris dela (Work contour) določimo za vsak vir in vsako opravilo posebej, lahko (Front loaded, Bell, Turtle…)
- Določimo zunanje predhodnike opravila
- Število delovnih dni med končnimi datumi opravil in zaključnimi roki (deadlines)
- Spoznajmo katere stvari najbolj vplivajo na posamezno opravilo preko t.i. Task drivers
- Naj posodobitev statusa opravil posodobi tudi status virov
- Analiza projekta
- PERT analiza
- View table (variance, earned value)